Το Καλάθι σας

Πολιτική Επιστροφών & Ακυρώσεων

Ακύρωση παραγγελίας


Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελίας σας, είτε μέσω email στο info@electroshop.gr είτε τηλεφωνικά στο 24220 22602 αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας που έχετε λάβει κατά την ολοκλήρωση.



Επιστροφές ειδών


Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός 14 ημερολογιακών ημερών απο την ημέρα παράδοσης, και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους.


α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας εντός) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος, στην περίπτωση που η εγγύηση έχει δοθεί απο την εταιρία μας.

Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

 

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 14 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

 

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν  και να είναι σε άριστη κατάσταση.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η εταιρία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρία μας.


Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με την εταιρία μας


- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί & η συσκευασία του δεν έχει παραποιηθεί (π.χ. ανοιγμα ταινίας ασφαλείας, κόψιμο συσκευασίας κατά το άνοιγμα κλπ.)


- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)


Συγκεκριμένα:


- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να το στείλετε στην εταιρία μας χωρίς να επιβαρυνθείτε το κόστος της μεταφοράς


- Το κόστος μεταφοράς & επιστροφής καλύπτεται απο την εταιρία μας μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις :


α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας εντός) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος, στην περίπτωση που η εγγύηση έχει δοθεί απο την εταιρία μας.

 

** Τα προϊόντα που αποστέλλονται για έλεγχο-επιστροφές, επιστρέφονται κατόπιν συνεννόησης με το Electroshop.gr με την εταιρία ταχυμεταφορών ACS με δική μας χρέωση. Το κόστος μεταφορικών με οποιονδήποτε άλλο τρόπο αποστολής δεν καλύπτεται από το Electroshop.gr


- Εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν

 

- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος (θα χρεωθείτε μόνο το κόστος μεταφοράς ή και αντικαταβολής και την αξία του τελικού προιόντος).

 

- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας εσείς το κόστος της μεταφοράς του νέου και του προηγούμενου προιόντος.


-Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, οι επιστροφές πραγματοποιούνται σε μία από τις συνεργαζόμενες με εμάς τράπεζες σε 2-4 εργάσιμες ημέρες

 

-Σε περίπτωση προβληματικού προϊόντος το οποίο δεν επισκευάζεται εντός εγγύησης η εταιρία μας θα προβεί σε αντικατάσταση προϊόντος. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο προϊόν και ο πελάτης δεν επιθυμεί να αναμένει τότε γίνεται επιστροφή των χρημάτων αφαιρώντας το κόστος χρήσης του προϊόντος το οποίο ανέρχεται στο 1,7% για κάθε μήνα επί της αξίας πώλησης του προϊόντος. Για πράδειγμα αν ένα προϊόν αγοράστηκε 100,00€ και λειτούργησε σωστά για 18 μήνες τότε το ποσό που θα επιστραφεί είναι 100,00 - (1,7% x 18) = 69.40€